NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Susanne89
#1203513
Hej!

Jag köpte för ett tag sedan en vinge till min V50. Men nu är jag osäker om jag ska montera eller ej, då en kompis sa att det var bara bönder som hade sånt. Vad tycker ni?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av SvenB
#1203523
I sådana fall är jag bonde. Jag tycker V50 ser "rumphuggen" ut om den inte har vinge. :D
av UnleashFusion
#1203525
Jag tycker att vingen ger en bättre utseendemässigt än utan. Jag har märkt att med vinge så har det blivit mindre vatten som rinner på bakrutan,(självklart kommer det inte bli 100% vattenfri)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1203576
Susanne89 skrev:Hej!

Jag köpte för ett tag sedan en vinge till min V50. Men nu är jag osäker om jag ska montera eller ej, då en kompis sa att det var bara bönder som hade sånt. Vad tycker ni?
Klart den ska på, V50 ser budget ut utan en vinge :-)-) En kollega har en nära på fullutrustad V50 T5, utan vinge, det ser inte klokt ut :o

Dessutom, du köpte ju den för att du vill ha den, din vän är bara sur för att denne inte har en vinge :mrgreen:

Min förra bil

Utan vinge
2.jpg
2.jpg (66.88 KiB) Visad 535 gånger
Med vinge
IMG_8608.JPG
IMG_8608.JPG (53.33 KiB) Visad 534 gånger
Användarvisningsbild
av SRT
#1203665
År inte själv bonde men nog ser bilen bra mycket bättre ut med denna vinge så din kompis har nog fått för mycket felinformation från sina släktingar. :D
Användarvisningsbild
av grillchips
#1203666
Vinge för bövelen! Röven ser så obetydlig ut annars och vingen är förhållandevis diskret ändå, men gör mycket för helheten. Det är ju ingen fast and the furious-vinge som ska på liksom. Säg åt din vän att kamma sig. :D
av Lövet
#1203755
Vinge på!
Användarvisningsbild
av SvenB
#1203855
Vinge på :wink:

Najs Biiiiiiimer! :-D

Skoj att meka med nya fina grejer! :-)

Du har kanske någon dålig bussning i f[…]

Vadå nyare? Ersättningsmodell eller men[…]