Moderator: Moderatorer

#1211277
Kom över 4st 17" Balder idag för en mkt bra peng.
Undra bara vad jag ska med dessa till... :roll:
#1211310
fjohan82 skrev:Kom över 4st 17" Balder idag för en mkt bra peng.
Undra bara vad jag ska med dessa till... :roll:
Sälja vidare lite dyrare? :wink:
#1211324
Kommer antagligen in via packningen på delen dom är monterade på, den är mer svamp än packning :/ Ska byta ut hela den delen på min när vädret tillåter, inget större projekt (förutom att man får riva inredningen på luckan ;p)
#1211329
andreasw skrev:Bytte till LED Backljus ikväll, jäklar vilken skillnad!
Backljus (Medium).jpg
Sen bytte jag även ut nummerskyltsbelysningen... Inte fint, tom vatten i lampan. Vars kommer allt detta vatten ifrån?
Nummerskylt (Medium).jpg
Någon länk var du köpte backljuset?
#1211350
Steffe3 skrev:Kommer antagligen in via packningen på delen dom är monterade på, den är mer svamp än packning :/ Ska byta ut hela den delen på min när vädret tillåter, inget större projekt (förutom att man får riva inredningen på luckan ;p)
Fast på V50 som han iaf har räcker det med att skruva två skruvar från utsidan, ännu enklare. Enligt bilden ser han ut att behöva nya lamphållare med. Hade samma på min V50, fast lät det inte gå så långt ;)

Ny gummilist kostar inte så mycket, bättre på fler än ett sätt är iof att byta till ett nyare handtag från en MY11-12 annars. Då får du nya loggan med
#1211351
Ah, såg inte att det var V50 (läste via tapatalk ;/). Lamphusen var likadana som andra modeller dock.

Menade hela handtagsdelen, hela den tätningen är rätt värdelös, men det kanske bara är två skruvar det med? Inga loggor på V70 dock ;p
#1211382
Micce1980 skrev:
fjohan82 skrev:Kom över 4st 17" Balder idag för en mkt bra peng.
Undra bara vad jag ska med dessa till... :roll:
Sälja vidare lite dyrare? :wink:
Så får det nog bli. Ska kränga av däcken idag som är helt slut, ett skrap på en fälgkant som är typ 3 cm långt annars helt ok skick. Blir nog en tvätt av dom oxå.
#1211384
Steffe3 skrev:Ah, såg inte att det var V50 (läste via tapatalk ;/). Lamphusen var likadana som andra modeller dock.

Menade hela handtagsdelen, hela den tätningen är rätt värdelös, men det kanske bara är två skruvar det med? Inga loggor på V70 dock ;p
På V50 är det 4 skruvar, sen är det bara att dra handtaget utåt och koppla loss kontakten.
Har ett handtag liggandes från en MY11 Titaniumgrå, bytte till ett med kromlisten på min fd V50.

http://www.bildelsbasen.se/148-W394103.html
  • 1
  • 825
  • 826
  • 827
  • 828
  • 829
  • 1850

Kolla på LMM, det ska stå 016 eller 00[…]

Elbilar och skatt: På Island har man fr&arin[…]

Det är kanske samma problem som på 740.[…]

XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]