Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

#155375
Hej alla volvo fans. Jag har själv en volvo 740 tic en svart. :D

Jag har en camaro som sommarbil och jag bara undrar om det finns någon mer som har en camaro av nått slag.??
Det skulle vara kul å prata lite m,m Så vem som helst får naturliktvis gå in på min sait och titta på den camaro som jag fixat till.

Den finns på denna sida http://www.gatbilar.se/chrillesnakeman
Användarvisningsbild
av Nexus
#155384
kan tänka mig att du har fått höra en del klagomål från orginal fjollor :wink:
kul att du gjorde något fräckt av en annars ganska tråkig bil :roll:
av Rohden
#161871
grammse skrev: kul att du gjorde något fräckt av en annars ganska tråkig bil :roll:
Du inser att du kör en volvo kombi va? :roll: Coolast på ungarnas fotbolls träning
Användarvisningsbild
av cobrajet
#161880
Kanonball Camaro 8) GRATTIS,själv har jag en Mustang Mach 1 429 Cobra Jet :twisted: .Min son sålde sin Camaro gen 3 i Höstas han hade "bara "en 305:a i sin.
av Nenne428
#161881
Ford går, Cheva står, brukar man väl säga när man ska vara lite elak :wink:

Fast nu är det förstås min 428CJ som är under nybyggnad efter ett generalras i somras. :cry:
Användarvisningsbild
av cobrajet
#161887
F-N va kul :D med en Big Block Mustang till,hoppas du får din maskin klar till i sommar.
av Nenne428
#161919
cobrajet skrev:F-N va kul :D med en Big Block Mustang till,hoppas du får din maskin klar till i sommar.
Jodå, en röd 69'a Mach 1. :D

Efter att vi konstaterat att block och vevaxel gick att rädda så har vevpartiet balanserats och några stora kartonger med nya delar inhandlats, så jag skulle bli mycket besviken om jag inte har motorn installerad i bilen i april. Tyvärr fick jag åka BMW på Pony Touren i somras, men som tur var så hade medlemmarna i Mustangklubben inget emot det (men jag fick naturligtvis stå ut med en del gliringar).

Klicka på Volvon nedan så kan Du hitta lite bilder på den, inklusive några bilder på söndertrasade motordelar. :cry:
av Nenne428
#161955
Ser fantastiskt fin ut!

Tog en 13-mila sväng i lungt tempo under dage[…]

Spontant känns det som att D4 är valet ([…]

Byter termostat - säljer bilen - köparen[…]

Kul att se att den är igång igen, om […]