Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

#1170768
Det är samma företag som reservdelar24, bilderlar-online mm. Den generella uppfattningen är väl att de var bra, men att de har blivit väldigt mycket sämre. Nuförtiden så byter de ut delar som du beställer mot sitt egna märke "Stark", enda undantaget verkar vara om man har kontaktat deras support innan man lägger en order och ber dem stänga av "funktionen".

Sedan verkar det som att det kan finnas både en och två hundar begravna kring företagen om man ska tro DN. http://www.dn.se/ekonomi/extremsajterna ... affarsman/
#1170774
okej för mekonomen tar 870 kr för en knacksensor av märket Bosch & företaget som jag länkade till dom tar 287 kr + frakt 85 kr totalt 372 för en knacksensor av märket Bosch till Volvo 240GL Årsmod 1988
så man blir ju lite...... fundersam :???:
#1170872
Jag köpte Sachsdämpare till strax över Biltemapris därifrån, pkwteile.de närmare bestämt. Mailade efter ordern och sa att jag inte ville ha auto-replace på min order. Fick rätt saker och billigt blev det.

Men jag hade nog kunnat tänka mig att betala lite mer för att slippa riskera krångel med att få deras egna budgetmärke. Dock ej de svenska löjliga priserna.
Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]