Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

#1113892
Hoppas inte jag bryter någon regel på forumet men jag vill så gärna dela med mig av denna produkt jag köpt.


http://www.banggood.com/Black-Xiaomi-RO ... 22526.html

Dels har den 2 anslutningar för ladda exempelvis mobilen i bilen genom cigguttaget, sedan så ansluter man trådlöst med bluetooth till den som den sedan sänder ut i sin inbyggda fm sändare så har man kristallklart ljud i bilstereon.

Andra produkter jag prövat förut så har ljudet antingen haft brus i sig eller så har kvaliteten på musiken varit usel typ att basen i låtarna mer eller mindre försvunnit men med denna produkt så verkar det som det är bättre kvalitet än det är på självaste fm radio stationerna man lyssnar på, ja kan annars tänka mig att man får dålig kvalite när man tar in det på radion men det kanske är en myt?

Iallafall rekommenderar jag er alla o skaffa denna om ni nu inte har nått liknande inbyggt i bilen eller så skaffar ni det för ni får två rätt bra usb laddnings anslutningar :mrgreen:

Den fungerar bäst med android telefoner där man kan ändra vilken fm frekvens den ska spela på, har man en iphone är man körd, då får man ta hjälp av någon som har android att byta station :D .

Fjållträsk

Montering av hardwire-kittet till nya dashcamen, t[…]

Fungerar låset? Kolla sladdarna mellan lucka[…]

Kan det vara någon glapp eller något[…]