Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1175046
Första reg inom EU enligt https://biluppgifter.se/fordon/YCE867
av Lövet
#1175050
Nej, en "limeted" :P
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1175051


Ser några gånger i veckan allt från högerstyrt till omöjliga (i norden) motorkombinationer, så på nåt vis måste dom komma ut. Ofta diplomatbilar.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1175097
Ja t5 awd fanns ju på många marknader men inte här. Finns väl en handfull svenska sådana som var special/test från Volvo.
Den där har väl dessutom äckliga halogenlyktor.
av Lövet
#1175156
grillchips skrev:Ja t5 awd fanns ju på många marknader men inte här. Finns väl en handfull svenska sådana som var special/test från Volvo.
Den där har väl dessutom äckliga halogenlyktor.
Ja nu när du säger det. Jösses, det har jag nog aldrig sett på facelift XC60.
av Linqid
#1180049
fjohan82 skrev:Kanske inte extremt udda, men första V90 Cross Country som jag sett med halogen...

http://www.bytbil.com/hallands-lan/pers ... 7-10926726
En granne på gatan har en solid vit V90 CC D4 AWD som är helt standardutrustad... Manuell låda, halogenljus, etc.

Helt ofattbart när Business-paketet kostar 4 900 kr. Det är sällan man får igen pengarna för utrustning men just i det här fallet tror jag jag faktiskt att det kan påverka andrahandsvärdet negativt.
av Malmstroem
#1180053
Torde vara tjänstebil/förmånsbil med klart definierad budget. Även om det är två kronor över så blir det att förhandla bort de två kronorna eller hitta en annan (billigare) bil. Min nuvarande tjänstebil fick jag gå till tre handlare innan någon var beredd att släppa den inom den budget jag hade. Enda sättet att omförhandla budgeten var att byta jobb...
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 99

Testade bakluckan på min -99'an med biltemas[…]

Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]