Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av LeifA
#1224394
Jag har Vida 2014A och undrar om det är någon här som bara uppgraderat mjukvaran till 2014D ?
av Jonas_latt
#1225992
Idag skulle jag använda min datorn men kom inte in på Vida. Står no valid subscription när jag skriver användarnamn admin. Jag installera om vida men fortfarande samma. Tips vad kan ha hänt. Har funkat kanon tidigare.
Användarvisningsbild
av leiwi
#1225996
Jonas_latt skrev:Idag skulle jag använda min datorn men kom inte in på Vida. Står no valid subscription när jag skriver användarnamn admin. Jag installera om vida men fortfarande samma. Tips vad kan ha hänt. Har funkat kanon tidigare.

Din licensfil har löpt ut , många har drabbats av detta vid årsskiftet, du behöver en ny patchfil se ovan
av Jonas_latt
#1226087
leiwi skrev:
Jonas_latt skrev:Idag skulle jag använda min datorn men kom inte in på Vida. Står no valid subscription när jag skriver användarnamn admin. Jag installera om vida men fortfarande samma. Tips vad kan ha hänt. Har funkat kanon tidigare.

Din licensfil har löpt ut , många har drabbats av detta vid årsskiftet, du behöver en ny patchfil se ovan
Oj tack. Googlade på no valid subscription men hitta inget men tack för snabba hjälpen la in patch 14 i min 2013 funkade kanon.
av HakanF
#1226616
Samma på min fast jag har 2014D så den "nyckeln" från Derank fungerar inte.
Men med bilderna på den tyska beskrivningen hur man ändrar datum så var det inga problem att fixa.
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1228744
Som jag har förstått det är det en dålig idé. Eftersom hårdvaran inte är en 100% klon så är eventuell firmware-uppdatering inte gjord för hårdvaran i kopiorna.
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 240

Funka dom innan bytet? Funkar inte i min heller s[…]

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]