Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av volvo944gl
#439905
Tjo. tänkte beställa lite delar på skruvat.se... men hur gör man för att få 10% rabatt?
jag la denna lite fel:P
mvh
Användarvisningsbild
av nolimits
#439930
Som kund på (skruvat.se) fick jag den första gången jag handlade ca 5-10 % rabatt även om jag inte uppgav medlemsskap på (jagrullar.se).
Användarvisningsbild
av Zell
#440515
japps, gjorde en beställning igår. Hade inte registrerat mig tidigare, så jag fick nyhetsbrevet nu också. Där stod det nåt om rabatt på bl.a. volvo, minns inte nu vad det stod för rabatt? Eller menar de att deras normala försäljningspris ligger lägre än konkurenter kanske?

Men iaf, totalt med jagrullar-rabatten fick jag 33% rabatt i kassan, hur det kommer sig vet jag inte, men det är inte alls fel.

Tackar och bockar jagrullar.se för de 10% vi får! (W)
av volvo944gl
#440639
ja det måste vi tacka väldigt mycket för! (W) vol:-)
av 164anders
#536172
Kommer ALDRIG att köpa en pryl mer av skruvat! jag beställde en generator men som kom en vän hem till mig och sa då att han hade en ny i kartong så jag ringde upp och ville avbeställa, får då svaret att det redan är skickat och jag får maila dom och få en returfraktsedel.

går sedan in på länken till schenker och kollar på kolli id hur långt paketet har kommit ser då att det inte har lämnat skruvat!!.

ringer upp igen och frågar ut dom, "vi har nog sett fel" tveksamt säger jag det var helg igår inga paket hämtas då (jobbar i transportbranchen).
eller är det så att ni ljuger för mig? svaret blir då att "ditt paket ligger i någon av 8st paketburar och vi kan inte plocka igenom dom det tar för lång tid så du får returnera det, varför sa han att det gick igår då? vet inte faktiskt.....min egen slutsats han ville inte plocka igenom burarna.

skruvat dom LJUGER för att göra det lätt för sig...inte ett köp till där som sagt
Användarvisningsbild
av crumpets
#536173
Det är väl klart att se säger att det är skickat när det ligger och väntar på shenker?
Det har ju då lämnat packningsdelen av linen. Helt normalt skulle jag vilja säga.
av 164anders
#536176
Ja så var det inte riktigt han sa till mig att det hämtades 09.23 igår vilket inte var sant, hon jag pratade med senare såg ingenting om detta..taget ur luften.
Användarvisningsbild
av Hilmer
#536680
Du har bett om att få returnera detaljen vilket dom också gått med på, det enda kravet är att du mailar dom om en returfraktsedel. Eftersom detaljen är paketerad och av linjen så får ju frakten helt enkelt ha sin gång, det blir en väldig massa att gå igenom annars. Det enda problem som jag kan se i detta fallet är att du inte kunnat följa de anvisningar du fått. Förstår inte att du orkar engagera dig att bråka/gnälla angående ett "problem" som egentligen är skapat av dig själv...

Ny tråd här: https://www.jagrullar.se/[…]

Hej, Har en Volvo V70 från 2016 i vilken f[…]

Tack för info! Ska beställa nån ve[…]

Startbatteri

Tack för info, sitter agm i, rejmes hade n&ar[…]