Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Degnell
#429369
Jag är åter på detta forum efter 15 utan volvo, varat 6 månader som saab 9-5 aero ägare och 9½ månad som BMW 320 ägare. På under 4 år har jag haft 7 bilar, varav 4 volvo. Får väl skylla på att mina föräldrar under större delen av min barndom kört märket :)

Ville bara med detta inlägg åter hälsa på alla medlemmar och tacka för ett bra forum fullt av värdefull information.

Denna gång blev det en trött 140-hästars S60 av 2001 års modell utrustad med halvskinn, lite större stereo, proffstonade rutor och 15"-feting orginalfälgar :D Sistnämnda skall bytas fort som ögat! Billig att försäkra och drar inte överjävligt med bensin, något som kan vara bra då jag pendlar till Nyköping där jag pluggar. Strax över 18k på mätarn, nybesiktad och utan några nämnvärda brister bortsett från slitna sommardäck gav jag 42 lakan. Ok pris hoppas jag??

Än en gång, tack för ett fint forum och på förhand tack för eventuella svar i framtiden!

Mvh Andreas
Användarvisningsbild
av camaro69
#429421
Välkommen tillbaka.
Användarvisningsbild
av Nexus
#429438
Kul att du är tillbaka behövs flera från mälardalen 8)
Användarvisningsbild
av Ticken
#429628
Härligt! Det behövs riktigt (k4) folk här!

/Ticken
Användarvisningsbild
av Ticken
#429771
Jajjemen, i arvidsjaur kan ingen höra dig skrika...

/Ticken

Jag håller med vad du skriver Xanthopteryx.

Det låter som ett rätt kul projekt att […]

EGR kylare 2,0 D

Programmerar bort skiten. Blir billigare och du sl[…]

Jag förstår, en del saker går ju […]