Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1237023
Audi+VW handlarna som försökte att bryta gick tillbaka till Blocket efter 3 veckor. Det blev knäpptyst i telefonen och tomt i hallen.
Användarvisningsbild
av Derank
#1237049
Rasken skrev:Glöm för all del inte biltorget på tv4 text-tv!
Herregud vad många timmar man spenderade där. Det gick ju inte att bläddra mellan sidorna, utan man fick vänta på att tvn skulle bläddra automatiskt Bild
Ja just ja. Och missade man en annons fick man vänta tills sidan kom tillbaka igen.

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
av Linqid
#1237062
Nu har jag surfat runt lite på Wayke och visst ser sajten snygg ut men tyvärr inte särskilt användarvänlig jämfört med Blocket. Dessutom rätt långsam och en del buggar.

Jag har t ex försökt tre gånger nu att klicka vidare till nästa sida av bilar, men varje gång jag når runt sida 4-5 så buggar den och istället får jag "Tyvärr resulterade din sökning inte i några resultat.".
av perhall
#1237206
Lövet skrev:Audi+VW handlarna som försökte att bryta gick tillbaka till Blocket efter 3 veckor. Det blev knäpptyst i telefonen och tomt i hallen.
Några slutade aldrig med BLocket (Din Bil), några år fortfarande helt borta från BLocket (Bilmetro t ex)

Superkort klipp men så här ser det ut f[…]

Hamnat i världens undergång. Ullared en[…]

@White , Så länge är det faktist […]

@White , Det är tillfredsställande ;-)[…]