Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Camelen
#1218531
Är det någon som får Easy Park appen att fungera. Allt verkar funka tills man ska betala, då får jag felmeddelande. Då det är gratis fram till 09.00 så funderar jag om den inte fungerar pga detta (lite för dum app). Har inte testat i stan övrig tid men någon annan kanske har det?
Användarvisningsbild
av joel80
#1218533
Jag har använt den i flera år.

Aldrig haft problem med betalningen.
Använder ett Visakort från Nordea nu, men har också tidigare använt t.ex volvokortet.

Om du väljer senare tid än 9:00 ska det ju fungera. Väljer du sluttid innan så finns det inget att ta betalt för..
Har du möjlighet att testa med ett annat kort så att du kan utesluta att det är det som är felet?
av Camelen
#1218603
joel80 skrev:Jag har använt den i flera år.

Aldrig haft problem med betalningen.
Använder ett Visakort från Nordea nu, men har också tidigare använt t.ex volvokortet.

Om du väljer senare tid än 9:00 ska det ju fungera. Väljer du sluttid innan så finns det inget att ta betalt för..
Har du möjlighet att testa med ett annat kort så att du kan utesluta att det är det som är felet?

Var kanske lite otydlig, med appen menar jag inte den för iOS eller Android utan appen i Sensus. Där kan du bara ställa in antalet timmar..... i alla fall vad jag kan se.
Användarvisningsbild
av joel80
#1218773
Aah.. Ja den har jag tyvärr inte använt. Använde man samma användare som i mobilen? Tänkte alltså om man kan göra alla inställningar innan via mobil. Eller är det inte så det funkar i sensus-appen?

Mina socklar till varselljus (och p-ljus) har &quo[…]

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]