Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1204800
Calva14 skrev:Apropå råd om XC40. Vi tar då R-Design så per automatik svart tak, sen väljer vi mellan osmium grey och fusion red. Vad tycker ni andra är den snyggaste kombon?
I min värd är svart tak och vit färg en helt annan nivå en dom andra färgerna. Just den färgkombon gör formgivningen på hela karossen tycker jag. Är den enda färgkombon jag kan tänka mig. Väljer R-design enbart för att få den kombon. Annars hade jag nöjt mig med momentum. I övrigt tycker jag vita bilar är personlighetslösa, men detta är den första vita bil jag blev förälskad iBild När jag såg den i verkligheten (två olika färgkombos) så var intrycket ännu starkare och jag är tvärsäker.
#1204834
Du har drive mode settings så du kan nog ha hyfsad komfort även i R. Vad gäller paddlar så tycker jag inte det behövs, i alla fall inte på denna typen av bil. Jag har paddlar idag och om jag ska vara ärlig så är det ytterst sällan jag ens funderar på att använda dem. I en liten suv ser jag absolut inte varför man skulle ta det men en del tycker säkert tvärtom också.
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]