- ons 22 nov 2017, 20:34
#1213656
Kanske du har rätt.. Men risken är väl kanske att marknaden blir lite mättad med bilar som Stockholm inte vill ha och att priset då måste sänkas för att få dem sålda? Alltså bilmarknaden i Stockholm är ju förhållandevis stor i jämförelse med övriga Sverige.
Och vill man försöka sälja sin euro5 privat (och alltså inte har filialer ute i landet) kanske det blir svårare.. En del kommer säkert kunna säljas till de som kan tänka sig resa en bit för en bra bil, men blir det många som känner att dom måste byta bil får vi ju ett för stort utbud kontra efterfrågan.
Jag spekulerar alltså bara.. Har inga rätt ll och felpå hur det blir men tycker det är en intressant tid vi lever i. :)
Och vill man försöka sälja sin euro5 privat (och alltså inte har filialer ute i landet) kanske det blir svårare.. En del kommer säkert kunna säljas till de som kan tänka sig resa en bit för en bra bil, men blir det många som känner att dom måste byta bil får vi ju ett för stort utbud kontra efterfrågan.
Jag spekulerar alltså bara.. Har inga rätt ll och felpå hur det blir men tycker det är en intressant tid vi lever i. :)
Polestar 2 Dual Motor MY21
V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Min garagetråd Polestar 2: viewtopic.php?t=163389
V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Min garagetråd Polestar 2: viewtopic.php?t=163389