Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
#1178583
Micce1980 skrev:Var hittar ni dessa bilköpare? Är normen av köpare så eller har jag haft tur att inte träffa på dem? Själv lägger jag ner en del tid på att skriva en bra och lättöverskådlig annons samt samt gärna åtta bilder eller så. Sen får självklart folk ringa, jag försöker ju sälja den och då får man vara lite tillgänglig :)
Det här var säg 2009 nån gång, och sen dess verkar antalet dårar ökat x1000. Numera kan man inte ens ha en annons ute med telefonnummer.
Användarvisningsbild
av snepo
#1178592
TommyP86 skrev:
Micce1980 skrev:Var hittar ni dessa bilköpare? Är normen av köpare så eller har jag haft tur att inte träffa på dem? Själv lägger jag ner en del tid på att skriva en bra och lättöverskådlig annons samt samt gärna åtta bilder eller så. Sen får självklart folk ringa, jag försöker ju sälja den och då får man vara lite tillgänglig :)
Det här var säg 2009 nån gång, och sen dess verkar antalet dårar ökat x1000. Numera kan man inte ens ha en annons ute med telefonnummer.
De tre senaste har jag inte satt ut tfnnr. Fast man får ju extremt mycket skitmail istället

Ja Harman kardon låter mycket sämre i g[…]

Skulle gissa på hybrid batteriet blivit s&au[…]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]

V70 motor till 850

Läste precis att de använder olika typer[…]