Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1166429


Jag hittade videon ovan och blev fascinerad av hur mycket smaken faktiskt skiljer mellan människor. (jag antar att personerna som äger bilarna faktiskt tycker om fälgarna dom har satt på sina bilar)

Den röda C30 och den vita s60 kan jag tycka blev snygga men XC90 med spinners? Eller c70in med fälgar som ger den svängradie ala finlands färja?

Men men, det var lite roligt att se ändå.
#1166561
Ja, det är väl ett visst klientel som attraheras av den här typen av vulgär utstyrsel. Och då tänker jag varken på vita amerikanska tjänstemän i medelklassen eller ryska oligarker, även om ryssarna också gärna går omkring i träningskläder :D
#1166622
Är inget stort fan av jättefälgar heller, men den här tycker jag gjorde sig bra med stora fälgar (28"). En polare hade den för ett par år sen. Gick förvånansvärt bra på vägen..

Bild
#1166719
Variosboy skrev:Är inget stort fan av jättefälgar heller, men den här tycker jag gjorde sig bra med stora fälgar (28"). En polare hade den för ett par år sen. Gick förvånansvärt bra på vägen..
Smaken är ju som redan nämnt som baken.. Vissa bilar går inte att förstöra eftersom de redan är bortom räddning :wink:


En del av fälgarna i det där klippet var ju inte bara fult stora utan också extremt fula oavsett storlek. Smaklöst är bara förnamnet.
Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]

Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]

Jag har samma ljud bakifrån på min v60[…]

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]