Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1147398
Fast om man följde länken i första inlägget och läste så står det tydligt att ingen skadats.
av KrilleW
#1147424
joel80 skrev:Fast om man följde länken i första inlägget och läste så står det tydligt att ingen skadats.

Ja, i den uppdaterade versionen av artikeln ja.
av KrilleW
#1147427
Derank skrev:

Vad hade du väntat dig på ett Volvo forum, på Börsforumen funderade man på om det kunde vara en bränslecell från Powercell som exploderat, att människor kunde ha omkommit kom i andra hand........

Det är väl rätt uppenbart för de flesta vad jag hade väntat mig med tanke på min kommentar. Googla ordet "humanitet" så kanske du lär dig något nytt.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1147602
Det är väl så att säga rätt naturligt att vi undrar över orsaken till branden... Dom har ju "krockat bilar" där i evigheter, och bränder får väl ända anses vara ovanligt just där.
Och i slutändan är det ju ändå vi som kommer åka runt i dessa bil-modeller som testats där, och då vill man väl gärna veta om det varit något problem med dom under förproduktionen/interna testerna - speciellt bränder.

Men nu står det ju inget om vad som började brinna, kan ju likagärna vara någon maskin på platsen och inte en av testbilarna.
Användarvisningsbild
av joel80
#1147647
Eller en kaffebryggare.. Eller en surfplatta som legat på laddning.. (eller en Samsung Note.. ;) )
Det kan ju vara precis vad som helst.. Ingen som hört nått om ev orsak?
Användarvisningsbild
av Derank
#1147653
KrilleW skrev:
Derank skrev:

Vad hade du väntat dig på ett Volvo forum, på Börsforumen funderade man på om det kunde vara en bränslecell från Powercell som exploderat, att människor kunde ha omkommit kom i andra hand........

Det är väl rätt uppenbart för de flesta vad jag hade väntat mig med tanke på min kommentar. Googla ordet "humanitet" så kanske du lär dig något nytt.
Nu tror jag du missförstod mig lite. Min tanke var inte att vara dryg el så svårt ibland det där med att uttrycka sig i skrift......
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]