Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1192842
Riktigt tuff bil faktiskt, speciellt med tanke på (ordinarie)årsmodell. Tittar man på samma årsmodeller av saab och volvo så ser ju den där "UNO'n" ut att vara minst 10år nyare, eller iaf komma från något helt annat land, typ japan(celica sent 80-tal bl.a.).

Verkligen inte mycket pengar för en sån unik bil - men det är ju knappast något man köper som bruksbil direkt.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1194730
Ja det där är ett intressant bygge, sett många gånger på bilträffar. Vill minnas att han försökte sälja den tidigare i somras, verkar inte ha gått så bra.
av Lövet
#1195180
Gubben är 83 år gammal också. Respekt.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1195213
Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
2018-volvo-acc-concept-2.jpg (89.85 KiB) Visad 595 gånger
Användarvisningsbild
av svergie2
#1195500
Micce1980 skrev:Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo Bild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1195528
svergie2 skrev:
Micce1980 skrev:Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo Bild
Hehe ja alla är vi olika, men först rycker jag reklamen när jag hämtat bilen, sen köper jag nya hållare och byter samtidigt till led :) Förra bilen hade reklam både fram och bak dessutom.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1195531
Största problemet med den där vita S80:n är ju att det sitter en dieselklibba på och då förmodligen en dieselmotor under huven också .. Det är andra är ju lätt fixat. :roll: :wink:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 54

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]