Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1177550
En sån grill KAN funka men tydligt nog inte på V70. Men det kan vara lite läckert när grillen får ett mer djup i sig.
Knoppen å andra sidan, va i...

Heico gör verkligen inte mycket snygga saker nej, se bara på denna:
Bild

Eller denna:
Bild

Bild
:*O/ :*O/ :*O/
av Lövet
#1177562
V50in var väl nästan ok?
Bakre stötfångaren på V70in var däremot bland det fulaste jag sett. Men tanke på hur dåligt den sitter undrar jag nästan om den inte bara är photoshoppad dit. Färgen stämmer inte, storleken stämmer inte, avgasrören ser konstiga ut.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1177576
TommyP86 skrev:https://www.blocket.se/stockholm/Volvo_ ... ?ca=11&w=3

Vem har betalat med riktiga pengar för grill och växelförarknopp Bild
Det verkar väldigt kulturellt, verkar poppis med Heico på forumet swedspeed :) Grillen påminner om en S60 R grill
Användarvisningsbild
av grillchips
#1177594
Lövet: Ja jag tänkte det med, det ser nästan shoppat ut. Däremot, googlar man vidare så verkar det iallafall ha blivit verklighet av det då det finns bättre bilder (jag tog såklart den värsta).
V50n funkar i krig men aldrig något jag själv skulle ha på. Dels ser det ut som två svullnader och dels följer de nästan inga linjer på bilen. Personlig preferens som så mycket annat såklart men jag blir nästan provocerad av delar av bodykit som inte ser enhetliga ut på bilen.
Och där är V50n ett praktexempel på två stora blaffor i fram som är lägre än vad sidokjolar samt bak är. Det ser så jävla ofärdigt ut.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54
EGR kylare 2,0 D

Vill bara tillägga att priset du nämner […]

Då vart oljbyte utförd. Sil på h[…]

Däckslitage insidan.

Det var fel hjulinställning, fick justera in […]

Han nekar allt, att det inte vart så nä[…]