Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1195180
Gubben är 83 år gammal också. Respekt.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1195213
Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
2018-volvo-acc-concept-2.jpg (89.85 KiB) Visad 598 gånger
Användarvisningsbild
av svergie2
#1195500
Micce1980 skrev:Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo Bild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1195528
svergie2 skrev:
Micce1980 skrev:Det var fin och förefaller som att ägaren brytt sig om den, men varför ser så få att reklamen på nummerskyltshållaren drar ner utseendet? :wink:

Så här ska det se ut :-)-)
2018-volvo-acc-concept-2.jpg
Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo Bild
Hehe ja alla är vi olika, men först rycker jag reklamen när jag hämtat bilen, sen köper jag nya hållare och byter samtidigt till led :) Förra bilen hade reklam både fram och bak dessutom.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1195531
Största problemet med den där vita S80:n är ju att det sitter en dieselklibba på och då förmodligen en dieselmotor under huven också .. Det är andra är ju lätt fixat. :roll: :wink:
av mattiasv60
#1195718
svergie2 skrev:Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo
Hellre varmgult ljus än en blåvit operationssal därbak som vissa verkar tycka är fräckt... :roll:

/Mattias
Användarvisningsbild
av grillchips
#1195752
Det gula ljuset ser dassigt ut, det blåvita ljuset ser billigt ut. Lagom vitt gör att det ser fräscht och snyggt ut.
Användarvisningsbild
av svergie2
#1195822
mattiasv60 skrev:
svergie2 skrev:Det pissgula ljuset i plåtbelysningen drar ner utseendet 10 ggr mer än reklam under skylten imo
Hellre varmgult ljus än en blåvit operationssal därbak som vissa verkar tycka är fräckt... :roll:

/Mattias
Ja nej, vitt ska det lysa. :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]