Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av valln
#1103467
Jag har svårt att se att det finns just någon som är beredd att lägga mer än 100 000 kr på en 30 är gammal Volvo.
Jag tror det brukar bli svårt att få gehör från en äkta hälft för det...

Däremot tror jag det är lättare att köpa ett renoveringsprojekt för 30 000 - 40 000 kronor nånting och lägga ner åratal med kvällstimmar.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1103494
760in i fråga är ju inget man köper för att ha som bruksbil direkt, utan snarare för att bevara och ställa ut. Visst finns det marknad för sådana bilar, det gör det, men givetvis är den betydligt mindre än en vanlig sleten bruksbil som mr. tumme-mitt-i-handen skulle vilja köpa.
av Lövet
#1108362
Kul att Volvo gör sådana bilar och siktar lite högt. Inget som kommer sälja mer än en handfull i Sverige förstås dock.
av Schmoyoho
#1108405
Ungefär som första generationens S80? Finns ju en handfull T6:or som har kyl och knappar och grejer istället för ett mittensäte, dyker upp på blocket någon gång då och då. Känns ganska opraktiskt att köpa en enorm fyrsitsig SUV dock.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1108407
Den var riktigt fin, första gången jag känt riktigt ha-begär för någon XC90 faktiskt, hade lätt köpt en 4-sits bil dessutom :) Undra om man kan bygga om en V70II med säten medmera från en S80 Executive?
av Lövet
#1111077
Den här lär inte bli lättsåld. Dålig annons, snålt med bilder, fel pris: https://www.blocket.se/stockholm/Volvo_ ... 9.htm?aw=1
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 54
Öppna bilen

Nädå, inga risker. 2an kommer raka sp&[…]

Både och iofs, men i det här fallet &au[…]

Nu har jag äntligen fått tillfälle[…]

Hej, Jag har en 07 -bifuel med samma fel. På[…]