Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1111083
Ja, det är nog en av Volvos minst attraktiva bil på begagnatmarknaden det där. De som vill ha stor motor väljer T6 eller V8, de som "bara vill ha en Volvo" köper diesel.
Användarvisningsbild
av Nexus
#1111139
Något jag retar mig på är senaste flugan att bilen skulle vara "Unik". Bara för man monterar en frontspoiler eller målar stänkskydd är knappast en dussinbil unik anser jag!!
av mattiasv60
#1158376
SRT skrev:Det är alltid lika kul när folk tar B-R-A bilder på sina till salu bilar. LOL :D
.

Det är väl ingen större uppoffring att plocka ur tröjor från pass.stolen, plocka bort bärkassar som hänger runt växelspaken, ta bort wunderbaum samt demontera discokulan ( :lol: ) och mobilhållare innan heller... :roll: Eller ingår dessa saker i köpet?
/M
av Schmoyoho
#1158452
SRT skrev:Det är alltid lika kul när folk tar B-R-A bilder på sina till salu bilar. LOL :D
Hittar inte annonsen nu men såg nyligen upp en annons för en V70N på blocket. Endast en bild, tagen i porträttformat från en balkong ca 20 m från bilen. Hoppas nästan h*n inte får bilen såld :-(O)
Användarvisningsbild
av mikethebik
#1158665
Har aldrig fattat varför man inte lägger upp flera bilder när det ingår 5 eller 6 st i annonspriset. Orkar man ta en orkar man väl ta flera, en bild säger mer än tusen ord...
Eller också så vill man inte visa hur skräpet ser ut.
För egen del går en bil per automatik bort när det ser stökigt och skitigt ut på bild, det antyder ju hur den ägaren bryr sig om sitt fordon generellt om man inte ens vid fotografering orkar snygga till åtminstone hjälpligt.

Mike
av Lövet
#1158782
Den är felreggad. Har bara funnits med turbo.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 54

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]