Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1121998
TommyP86 skrev:Yes, förr fick man frågan vid utcheckning. De gör det dock enbart på billigare delar som NK, Mapco etc, du får inte en stark-del om du beställer Brembo.
Då har tydligen Zimmermann, metzger , sachs m.f blivit "billiga märken". Kolla trådstarten i länken jag skickade.
Det har inte förfrågats något om att få delar utbytt vid utcheckning någonsin när jag har beställt.
#1126343
Hur gick det TommyP86? Var inne och kika idag för ja skulle beställa till en bekant och gissa vad? Nu ligger helt plötsligt massa STARK produkter som lägsta pris i listan. Vänt på steken efter klagomål tro. :D
#1126913
hej
beställde klossar runt om till v50 2011
från autodoc.
tog dom billigaste 144 kr fram o 71 kr bak.
betalade 353,52 kr ink frakt.
kommer inte ihåg märket på dom.
när ja sen fick hem dom ,hade ja fått av märket stark , och på deras sida är priset på dom fram 591 kr och bak 964 kr.
när ja köper från mr auto , tar ja alltid bölk. o får alltid bölk.
#1127349
Det är ett konstigt system dom använder, men det går att kontakta dom så ändrar de till "auto replacement off".
Nu tog du det billigast möjliga och stark är säkert liknande kvalite även om det inte är rätt att göra så. Jag beställde NGK tändkabelsats och fick STARK, men det ärendet är överklagat så får se hur det går. Tändkablarna var inte ens samma längd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]