Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av spuzz
#1105841
Fick hem min G1WH-T häromdagen, jädrar vad svårmonterad den kändes för att undvika fånga "svarta lådan" i kameran och ändå sitta rätt osynligt..
Användarvisningsbild
av grillchips
#1113546
In med en class10 bara så ska det vara lugnt. De är så billiga idag ändå.
av Sharkbait
#1113637
rillchips skrev:In med en class10 bara så ska det vara lugnt. De är så billiga idag ändå.
Så den är alltså inte lika känslig som en Gopro som kräver typ SanDisk Extreme Pro för att inte balla ur. Då kanske det räcker med SanDisk Ultra class 10.

De svenska sidorna säger att den stödjer max 64GB men på blackvue hemsida upp till 128GB. Någon som kör med så mycket?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1113721
Sharkbait skrev:
rillchips skrev:In med en class10 bara så ska det vara lugnt. De är så billiga idag ändå.
Så den är alltså inte lika känslig som en Gopro som kräver typ SanDisk Extreme Pro för att inte balla ur. Då kanske det räcker med SanDisk Ultra class 10.

De svenska sidorna säger att den stödjer max 64GB men på blackvue hemsida upp till 128GB. Någon som kör med så mycket?
Det där har jag läst lite smått om, nu har jag förvisso inte värstingmodellen av Gopro men jag har aldrig haft problem med ett class10 däri.
Skiljer extreme pro och ett vanligt class10 så mycket i pris då?
Sen får man ju också kolla specsen för kortet i fråga. Jag har sett ett fåtal class10 med ganska sunkig läs/skriv-hastighet medan andra har mer rimlig sådan. Kanske var något generationsskifte.
Användarvisningsbild
av joel80
#1113765
Så här sitter min Blackvue DR650 i framrutan på en V60 med "klumpen".
Den är inte ivägen för någon sikt av vad jag tycker.
2016-09-29 18.31.22.jpg
2016-09-29 18.31.22.jpg (121.74 KiB) Visad 784 gånger
Bakåt har jag en billig kamera.
En G1W-C köpt på Ebay för ca 400kr.
Användarvisningsbild
av Mabuse
#1113788
Mabuse skrev:
malajo skrev:Står ju att G1W vara stödjer minneskort upp till 32gb. Men har nån testat större minne?
Vet att jag hade nån mobil som funkade med större än vad det stod att den stödde.
Jag har satt i en 64GB i min, och den har inte protesterat ännu. Provkörde den lite innan jag satte den i bilen, men har inte vittjat filerna ännu. Kanske gör det i helgen. Men initialt protesterade den inte.

Edit: Det verkar funka. Jag har inte fyllt kortet ännu, men har inga problem att kopiera ur inspelade filer.
Nu när jag gjort ett par längre körningar verkar det inte funka så bra med det 64GB-kortet jag satt i. Efter 15 minuter verkar den inte spara filer längre. Jag ska testa att formattera om minneskortet och köra igen för att se om det gör någon skillnad. Annars får jag byta tillbaka till 32Gigaren.
??:-/
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 66

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]

Ja Harman kardon låter mycket sämre i g[…]

Skulle gissa på hybrid batteriet blivit s&au[…]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]