- mån 15 jan 2018, 11:28
#1225568
Brainy skrev:Sådär... jag blev igår kväll övertalad att INTE sätta hänglåset på denna tråd. Från att jag gick och la mig till att jag klev upp igen så har det tillkommit mer än 2 sidor med påhopp och diskussioner kring varandra som inte tillför tråden ett dugg.Vad bra Brainy. Jag, som tror att "huvuddebattörerna" sitter inne med både kunskap och många länkar till elbilar och andra teknikers framtid, saknar inlägg om det som tråden skulle handlat om, dieselbilens framtid. Men på grund av situationen som blivit har inlägg om det "drunknat" i flödet, om det varit några inlägg. :|
Jag har därför rensat väldigt hårt med saxen på dessa två sidor, även i övrigt halvseriösa inlägg som citerat oseriösa inlägg har rensats. Så det blev väl 3 inlägg som överlevde... säger en hel del om hur debatten i denna tråd förs.
Vill ni inte ha tråden LÅST så förväntar jag mig att ni slutar med pajkastningen och för en seriös diskussion. Det gäller BÅDA sidor i debatten! Vi har en PM-funktion på forumet för era privata chattar!
Jag har också döpt om tråden.
/Brainy
//Sven
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo