- sön 11 feb 2018, 22:42
#1232067
Det finns visst ett rätt läge. Stoppen sitter inne i motorn. De små plastplupparna på utsidan är bara för att rikta upp torkarbladet. Så att köra till viloläge innan armarna monteras är bra. Motorn är byggd så att den alltid har plusmatning och sedan får den en puls som triggar den, då sveper den tre gånger innan den är tillbaka på noll och stannar.
Har själv gjort tabben att montera armarna när motorn inte stått på noll och det blev fina märken i plasten under när de försökte vrida sig nedåt, bra kraft i dem.
Har själv gjort tabben att montera armarna när motorn inte stått på noll och det blev fina märken i plasten under när de försökte vrida sig nedåt, bra kraft i dem.
Nu: V70N 2.5T -04 ~33000 mil Tidigare: S80 2.4i -00, 855 GLT -97, 854 GLT -95, 745 GL -87, 744 GLT 16v -88