Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
#1151829
jonny692 skrev:Jag har inte xenon så då får ja leta efter strålkastare upp till 04. Jag fick på sprucket glas på besiktningen så jag ska alltså bara byta till ett helt igen.Sitter inte ställmotorn i själva strålkastaren? Eller sitter den på utsidan? Om det finns nån som har en bild så hade det vart bra ☺ Kollade lite på bildelsbasen och där hittade ja några som det stod va med ställmotor och på några stod det inget om ställmotor.
Ställmotorn sitter i strålkastaren men är en separat reservdel, inte en del av själva strålkastarhuset. Så om du köper strålkastare utan ställmotor borde du utan problem kunna flytta över din befintliga.
Användarvisningsbild
av Prophetone
#1151848
Har själv en S60 T5 - 02 o krocka med ett rådjur - bytte VÄ strålkastare från V Parts o kosta ca 1300:- alt som allt.http://vparts.se/se/s60/volvo-s60-2000- ... sning.html Original låg på 4500:- plus ca 1000:- för arbete på lokal bilverkstad. Jag sparade alltså lätt dryga 3000:- på att köpa från V Parts :D
Litet varningstecken för halvtaskig passform när det kommer till de 4 st 10' skruvarna då de 2 yttersta inte riktigt ville ta gängor...
Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa ga[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Använd Vparts guide för att mäta br[…]

Tändstift rätt på spolen? Yup.

Köpråd

JA du , en hybrid eller el skulle gått bort […]