Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1203496
Jag har en volvo s 40 96 :a som bara stoppar i körningen ingen strö all ström försvinner går ej att starta bara klickar men efter ca 45 min 1 timma så startar den som om ingenting har hänt detta hände ett par gånger med ca 3 veckors mellanrum jag tog det inte på allvar tills det hände mig 2 dagar i rad och nu har bilen varit på verkstad 1 vecka och ignet fel har hittats ..... hjälp om nån kan ha nåt tips ?:-/
Senast redigerad av 1 monicas, redigerad totalt 0 gånger.
#1203545
monicas skrev:Jag har en volvo v 40 96 :a som bara stoppar i körningen ingen strö all ström försvinner går ej att starta bara klickar men efter ca 45 min 1 timma så startar den som om ingenting har hänt detta hände ett par gånger med ca 3 veckors mellanrum jag tog det inte på allvar tills det hände mig 2 dagar i rad och nu har bilen varit på verkstad 1 vecka och ignet fel har hittats ..... hjälp om nån kan ha nåt tips ?:-/
Låter som en givare, kam, eller vevaxelgivare, styrdatorn, symtomen stämmer för en elektronisk-komponent.
Kan kollas genom att spruta kylsprej på när den är varm :-O)

Jag har läst att VOC försvinner 31 dec […]

Ni har gjort ett räknefel. Nuvarande utv&aum[…]

Då är det säkert sulfaterat. Ett t[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Ja att beställa hos Autodoc är som ett l[…]