Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1076370
kent h skrev:Passar den och får jag bort Halvljuset med den??

vet jag inte, vill du ha den o prova kan du få betala mig för ett grönt brev från posten, har 3 sådana liggandes och du får strömställaren av mig gratis :mrgreen: skicka bara adress i privat meddelande så skickar jag ner den :D fungerar den inte gör du vad du vill med den, kränger av den eller skickar den rätt till sopp tippen. :wink:
#1080784
kent h skrev:blev ingen skillnad när jag bytte.
är det inte någon som har lyckats med att släcka bara halvljuset i läge noll ???

synd det


borde vara någon av kontakt blecken på insidan man kan ta bort för att få bort halvljuset i 0 läge, frågan är bara vilken :D

Bild

Bild

om man lägger över en tunn tejp bit så kan man utesluta vilken som ska bort när den är i noll läge :) synd ja inte har någon o pröva med men du har ju två :D men misstänker de är nån av dom där till vänster.
#1081279
kan funka eller så kan de funka genom att allt fungerar med instrument belysningen lyser inte upp eller att halvljuset inte fungerar alls eller att motorerna som justerar vinklen på strålkastarna inte fungerar.

ja har iallafall alltid fått höra o provat de själv den dumma vägen genom o chansa om de funkar eller inte :mrgreen:

ja skulle ju kunna skicka min andra som ligger här o skärpar med så kanske just den funkar för dig? eller så märker du om nått annat inte lyser av den? :mrgreen: skicka pm till mig i så fall :P
#1081395
har tagit bort ett bleck nu men då lyser parkeringen hela tiden fast tändningen är av måste vrida till läget för halvljus åt höger för att dom ska slockna.
sitter 3 bleck längst till vänster. och jag har tagit bort det nedersta av dom 3.

Reparationer på burk ska du hålla dig […]

km-skatt är helt klart det mest logiska. Viss[…]

Samma prylar 850/v70?

Elhissar vetefan.. Skenorna och motorerna bör[…]

V70 motor till 850

Finns väl knappt en bult som är lika p&a[…]