Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JT855
#776105
Akta fingrarna och hantera dom varsamt. Har då funkat bra för mig på dom bilar jag har behövt plocka ur stolarna på. Ska man vara riktigt riktig så ska väl det sättas nån säkring på laddningen som sitter på stolen. Dock så brukar den i stort sett aldrig finnas kvar på bilarna utan man får gå på volvo och hämta nya för nån tjuga typ. Finns massor med trådar där detta tas upp, sök lite så hittar du nog bättre info.
Användarvisningsbild
av Nexus
#776176
Visst ska man vara försiktig när ma handskas med airbags men det krävs ganska skaplig smäll för få de lösa ut.
Testa smälla mina beg mekaniska när jag bytte inredning. Hissa upp stolarna med trucken så högt den nådde( 6-7 meter?)och släppte men inte ett piss hände så tog fram hammaren och klappa till på utlösaren då jävlar smällde det :D
Dont try that at home :idea:
av AnkaN7893
#776181
Hur får man bort täckkåpan? kollade lite snabbt i heynes men då skulle man ta bort spakarna för att senare kunna motera bort den, jag har elstolar men kanske är samma?
av JT855
#776211
Nexus skrev:Visst ska man vara försiktig när ma handskas med airbags men det krävs ganska skaplig smäll för få de lösa ut.
Testa smälla mina beg mekaniska när jag bytte inredning. Hissa upp stolarna med trucken så högt den nådde( 6-7 meter?)och släppte men inte ett piss hände så tog fram hammaren och klappa till på utlösaren då jävlar smällde det :D
Dont try that at home :idea:

Hahahahahhaha :-)-)

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]