Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JT855
#775861
Beror ju väldigt mycket på skicket... Att en bil är besiktad säger inte så mycket, kan vara världens as ändå. Sen ljuger 70% av alla som säljer bilar på blocket så t.ex att den går super i motor, låda, koppling osv. Det tror man på efter man provat bilen. Sen ska du tänka på att den är avställd så skatten tillkommer på priset.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#775903
Personligen tycker jag väl att 5500 för en T5a är helt överkomligt, men man bör vara beredd på att det finns mycket att göra, och kan i slutändan kosta betydligt mer än en dyrare bil i bättre skick.

En sak jag reagerar på dock, på bilden ser bilen väldigt svart ut, men reg. säger att den är mörgrön. Jag har en mörkgrön 850, och kan säga att oavsett hur man fotar så kan man ALDRIG få den till att se svart ut.
Då är frågan - är bilden på bilen i fråga, eller är den omlackad? Isf, varför? Garagelack eller firma?
Sen står det att den var i trafik första gången -98, vilket luktar import.
#776079
Malish skrev:hur är turbo och andra slitdelar?
Turbon säger han att den är bra då den laddar bra" laddtrycksmätare i kupen ".
Läcker inte mellan motor å låda och allt säger han är bra förutom bakre skivan på förarsidan som är skev.

Men vad är problemet om du får nya l&ar[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6[…]

Walt (Disney) https://www.google.com/[…]

Lägg dig under bilen m hasplåten borta,[…]