Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rohlin94
#768219
Tänkte köpa mig en backkamera, någon med kunskap om det? lite svårt att placera i mitten av bagageluckan då handtaget sitter där så bli sidan om eller någon annan idé? Nåja... google som jag använde mig av hittade jag denna. http://www.itsajten.se/produkt/Backkame ... sion-BK-01 och till sist är det någon som har backkamera på en S70? tänkte mest hur nu satt dit den som jag sa innan sitter handtaget i mitten av bagage luckan. Hoppas på hjälp /OSKAR
av Volvo742
#768221
Svåraste är att koppla in elektroniken och få det som ut som James Bond's bilar.
Användarvisningsbild
av oktan
#768225
Volvo742 skrev:Svåraste är att koppla in elektroniken och få det som ut som James Bond's bilar.
Det är inget svårt alls. Kör själv med en 7" skärm och liknande cam som IT-sajtens i länken ovan. Bara koppla in en kabel mot backljus kontakten så den slår på då man lägger i backen. Jag har min lilla kamera monterad på insidan av bakrutan i min v70 kombi. Finns kameror som finns inbyggda i regplåts hållaren också om man vill använda en sådan.
Volvo v60 2022 plåtskada

Jag hämtade hem bilen idag

Det var i något högre hastigheter ljude[…]

Ok, tack så mycket, det ska vi se om vi hitt[…]