Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
#848204
*sorry..
Men jag åker inte 850 längre så det finns ett par färdiga i verkstan om du vill försäkra dej om framtiden för bilen. :-)-)
av *pettson*
#848542
Bra bilmek som kan sia om framtiden såpass. Berättade han att mekonomen, autoexperten,volvo.. Ja alla, säljer samma skit? Mer eller mindre polerad skit, högre eller lägre priser, likväl skit.
Man kan göra rymdrsketer o robotar, man kan operera folk via internet. Men att göra länkarmar som klarar 10år utan att bussningar eller leder dö, verkar vara en utopi. Bestäm dej för vad du vill hosta upp och vad som är en bra hållbarhet för dej. Köp det du valt.
Användarvisningsbild
av js1
#848612
volvo854 skrev:Bilmecken sa att länkarmen från Biltema skulle hålla i typ ett år. Vad har ni för erfarenheter?
Har du läst tråden från början? Gör det och bedöm själva.
Användarvisningsbild
av volvo854
#848652
js1 skrev:
volvo854 skrev:Bilmecken sa att länkarmen från Biltema skulle hålla i typ ett år. Vad har ni för erfarenheter?
Har du läst tråden från början? Gör det och bedöm själva.
vad har du för erfarenhet? det svarade du aldrig på
Användarvisningsbild
av taxi
#848655
Du orkade seriöst inte läsa hela tråden? Hans erfarenheter finns här, onödigt att skriva samma saker en gång till i samma tråd.
Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]