Moderator: Moderatorer

#953895
fjohan82: En av myyycket få snygga "delfingrå" V50 jag sett. De behöver verkligen solfilm och vinge.
#953900
Micce1980 skrev:fjohan82: En av myyycket få snygga "delfingrå" V50 jag sett. De behöver verkligen solfilm och vinge.
Tackar! Jo det gör en hel del. Valde till toningen när jag beställde bilen, vingen monterades senare. Längtar efter att få slänga på sommarsulorna nu, vilka är monterade på Spider 17".
#954170
Blue Betty fick skämmas, alldeles smutsig och dan, när en ägare (Sleeper) till en fin vit V70 vinkade in mig tidigare idag. Alltid kul att få ett ansikte på forummedlemmar! :)
#954185
Ja det var kul grillchips! Jag såg just i dagens dashcammaterial att du kollade mot min bil när jag körde förbi. Oklart om du letade efter kännetecken eller om du bara kollade efter fri lejd att kliva ut i gatan. 1-0 till mig i tvättligan!
#954192
Haha! Ska jag vara ärlig så kollade jag faktiskt så det var fritt, och jag brukar inte stövla ut i gatan hur som helst även om det finns marginal när bilar åker förbi. :D Men när jag väl satte mig i bilen så slog tanken mig att du kanske var i krokarna, och det var du! Nästa gång lovar jag att jämna ut tvättresultatet! ;)
#954556
Bokat tid för besiktning.
Det är tur att alla olika firmor är så jävla måna om att man ska besiktiga hos dom, reklamen bara dräller in såhär års. en det gör ju i sin tur att jag omöjligt kan glömma bort det årliga besöket så det får man vara glad för. :lol:
#954570
Monterat loss Ecu:n o skickat den till Getsome här på forumet så han får programmera bort partikelfiltret. Förhoppningsvis kommer min bil funka bra efter det :-)
  • 1
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 307
  • 1858

Ja det är inte lätt att handla bildelar […]

Odb/felkådsläsare...

Jag kan varmt Rekommendera Foxwell NT710 om du ska[…]

Kan vara bränslepump - ger ingen felkod. Igen[…]

Elpriset

Det måste väl ändå inte komm[…]