Moderator: Moderatorer

#898959
Fytusan P210! Återigen: att ingen tänkt på att göra den nedre ramen sådär tidigare! Tycker det blev riktigt bra, ser naturligt ut, vore kul att se IRL.
Även handbromsen blev fin, ser ut att vara close enough! :D
#898973
Severin skrev:Beställt övre motorbussning.

Har missljud och glapp i drivlinan mellan gas och motorbroms, tror ni denna bussning kan medföra det?

Glapp motorbussning:
Jadu det där såg inget vidare ut va... om det inte är orsaken lär det åtminstone förbättra det.
Användarvisningsbild
av xerent
#898974
grillchips skrev:xerent: Men till förmån för en roligare motor! Fick du vad du hoppades för V70n?
Japp, jag fick precis vad jag begärde i annonsen och inte en krona mindre, och det tog bara en vecka att sälja den. Det lönar sig att sköta om bilarna när dom ska säljas :D
#899267
Severin skrev:Beställt övre motorbussning.

Har missljud och glapp i drivlinan mellan gas och motorbroms, tror ni denna bussning kan medföra det?

Glapp motorbussning:
Ser ju ut lite sprucken, men den rör sig nog framåt/bakåt och inte i sidled :)
Användarvisningsbild
av wissel
#900400
Gotlandsbästa skrev:Körde in till Visby, blev osams med bilen då hon gav felkod om att sotfiltret är fullt, igen. Dessutom försvann mer eller mindre all kraft, igen :evil: Passaden även på att tanka. 0,93 hade hon druckit/mil :-O) drygt 2DL mer än vanligt. Med tanke på bilens hälsa så har jag inte kört släp. Som tur är ska bilen in på Volvo på Fredag, hoppas på en billig räkning. :roll:
hehehe, med tanke på dina trådar om förbrukning, du ligge ungefär som jag på min bil. Ha de. Freddie
#900447
Låtit henne stå kvar i garaget medan regnet öser ner.
Börjar av någon märklig anledning fundera på en LED-ramp som extraljus.. Tveksam till att jag ens behöver det, men man skapar sina behov eller hur?
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 1850
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]