Moderator: Moderatorer

#1160146
Finsken skrev:Jo listen på backluckan och den silvriga kanten på diffusorn, tänkte inte på att man borde ha gjort fönsterlisterna med så de får bli en annan gång. Högblank folie är de.
Bild

Snyggt som fan, har du folierat takvingen ochså? fich du nån uppfattning om hållbarheten på foliering och tål den HTtvätt/avfettning osv?
#1160152
Derank skrev:
Snyggt som fan, har du folierat takvingen ochså? fich du nån uppfattning om hållbarheten på foliering och tål den HTtvätt/avfettning osv?
Tack! Vingen är också folierad, svårt att säga så mycket om hållbarheten ännu men de som gjorde jobbet menar att den skall hålla för avfettning och HTtvätt. 5 års garanti gav de på folieringen så borde ju va rätt bra kvalitet.
#1160326
Bytte till Polestar Performance Parts luftfiltret. Vetinte om det är inbillning med tyckte jag fick lite mer turboljud, men filtret såg identiskt ut som original :-O)

Kunde inte hålla mig längre så sommarhjulen åkte på i samma veva, på lördag blir det sänkfjädrar och Polestar avgassystem! 8)

Bild
Bild
#1160574
Vårtecken som heter duga! 8)
Bild

Imorrn blir det en grundlig och rejäl tvätt, men först ska jag hämta ut ett litet paket från BVE!
#1160588
Tvättat bilen i all enkelhet, ikväll blir det till att ta tag i den inre rengöringen.
  • 1
  • 719
  • 720
  • 721
  • 722
  • 723
  • 1845

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]