Moderator: Moderatorer

#1010424
Varsegod :-) jag har även hittat en bra en bra säljare som säljer bränsefilterkoppen till v50 komplett med filter och frakt för under 1000 lappen. Köpte själv en ny nyss då min drog in luft i systemet.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.vi ... 50&alt=web
#1010432
Monterat en LED ramp på 162W/18000 lumen/86700 candela

Bild

Bild

Utan ramp
Bild

Med ramp
Bild
#1010464
Det är bilden som e konstig, är inte alls så i verkligheten :)
#1010621
Fick i veckan dimljusmjukvaran inlagt samtidigt som bilen servades, har mejlat vad detta ska kosta innan och fick då pris på ca 800 :- men nej då ca 200 :- landade det på så då var det värt det iaf tycker jag. Sen var det någon bussning som SBP klagade på att den ska bytas snarast men "min tekniker" tyckte att den klarar sig fint i ca 1500 mil till ?:-/

Idag blev det vaxning med Meguiars vax, provade deras snabbvax för någon månad sedan och är förvånad över att det höll än men hade tid över idag så gav bilen en klassisk handvaxning :wink:
Bilagor
IMG_8083.JPG
IMG_8083.JPG (133.79 KiB) Visad 486 gånger
#1010629
Betalade de sista 16618kr på billånet för att ja ville köpa en V60 T6 AWD R-DESIGN -14. Efter några telefonsamtal låg bollen hos säljaren om han skulle acceptera mellanskillnaden som ja meddelade att ja kunde betala. Säljaren ringer sedan tillbaka och meddelar att en annan säljare hade sålt bilen.
Grattis till en MAXAD bil. Jag kommer inte på att det saknades från tillvalslistan. Måste vara en av dom första med växlingspaddlar bakom ratten.
#1010647
Trist men tyvärr sånt som händer ibland, dyker nog upp nått snart även om inte T6an hör till de vanligare tyvärr
#1010727
Har bytt abs krans och satt på ny ljuddämpare ala biltema. Ingen mer abs och motor lampa som lyser. Och nu funkar farthållaren igen. Nästa projekt blir att fixa oljeläkage.
Bild
Bild

dryga femhundringen för allt lite skillnad mot vad orginal dämpare och kransen kostar.
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 1845

Montering av hardwire-kittet till nya dashcamen, t[…]

Fungerar låset? Kolla sladdarna mellan lucka[…]

Kan det vara någon glapp eller något[…]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Stockholm