Moderator: Moderatorer

#1010865
Alexas skrev:Bytt till vinterdäck.
Oj, hoppas du bor i norra Sverige och inte Ystad :mrgreen:
#1010872
Var 2 grader i eslöv imorse när ungarna vaknade vid 6 tiden :) Så det närmar sig
#1010884
palmqvist skrev:Monterat en LED ramp på 162W/18000 lumen/86700 candela
Det känns mindre trafiksäkert med allt som blir belyst.
Du verkar få en bättre ljusbild med orginal ljus (tänker vilt från väggrenen)
#1010927
Micce1980 skrev:
Alexas skrev:Bytt till vinterdäck.
Oj, hoppas du bor i norra Sverige och inte Ystad :mrgreen:
Nog är vintern på väg alltid, jag såg en ny XC90 i torsdags här i Nacka med dubbdäck...
#1010929
Alexas skrev:Så långt ifrån Ystad är jag inte. I Eslöv närmre bestämt. Och det börjar krypa neråt på kvällarna vissa kvällar. Bättre att vara tidigt ute :).
Norra Sverige har flera minusgrader på nätterna, snö och frost så där hoppas jag verkligen att vintersulorna åkt på :D
#1010940
Alexas skrev:Så långt ifrån Ystad är jag inte. I Eslöv närmre bestämt. Och det börjar krypa neråt på kvällarna vissa kvällar. Bättre att vara tidigt ute :).
Nästan en granne så trevligt :)
#1010954
Alexas skrev:Så långt ifrån Ystad är jag inte. I Eslöv närmre bestämt. Och det börjar krypa neråt på kvällarna vissa kvällar. Bättre att vara tidigt ute :).
Njae... bor i Kristianstad & inte så långt från dig, men inte f*n behövs det vinterdäck ännu. Var två dagar för ett par veckor sedan då det var 3° på morgonen när jag stack till jobbet, men det var extremt då det sedan dess varit 10° både på morgon & kväll, under dagarna har det ju varit relativt varmt. Vintersulorna får allt vänta ett tag till, förra helgen var det ju 18°.
  • 1
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 436
  • 1852

Superkort klipp men så här ser det ut f[…]

Hamnat i världens undergång. Ullared en[…]

@White , Så länge är det faktist […]

@White , Det är tillfredsställande ;-)[…]