Moderator: Moderatorer

#906638
Bilnörden: absolut! Den dag jag köper en ny bil så kommer jag syna den i sömmarna när garantin börjar gå mot sitt slut.
#906661
Idag har jag hämtat ut 4 nya dubbfria vinterdäck som jag hoppas räcker några år... 8)
#906712
Idag har jag skrapat rent lite jordkontakter och lossat på bensinslangens koppling till fördelarröret. Satte även batteriet på laddning med förutsättning för att fortsätta försöka få igång 745an.
#907695
Jag har gått in och sagt hej till den på fabriken i Gent via Min Volvo. Men eftersom det är nästan 1600 bilar före så misstänker jag att den ligger på rulle och inte förstår svenska än..
#907763
Bytte styrsensorn till ABS:en och lödde ihop en massa kablar som hör till den. Bilen av idag är en T5 -96 som bara gått 16570 mil och där sensorn redan är sönderbränd pga kallödingar. Men nu är det bra och skall återgå till 740 -90 och kolla vevhusventilationen samt tändning, den har bara gått ca 40000 mil men används mest på vintern numera.
Annars så är jag glad så länge man får skruva med en Volvo....... :D
#908096
Inte jag men kanske någon annan? 17" zaurak-fälgar på blocket för 300kr/st i Lerum. Hade det varit på rätt sida av landet hade jag norpat dom på en gång.. jävla skit.
Användarvisningsbild
av SvenB
#908116
Lerum, det är väl bara att åka. Då kan du hälsa på i Skövde samtidigt.
#908125
Well... Svårt att övertala frugan att ta hand om vår pojk med ögoninflammation för att jag ska åka till andra sidan landet pga en uppsättning fälgar. Och sedan har jag fullt upp i plugget.
Samt att jag tror inte att det hade varit helt lönsamt att åka dit och hämta dom kontra att köpa en uppsättning här uppe. :D

Men förstås, om någon känner sig manad så kan de få hämta upp fälgarna, köra dom till mig, få betalt för fälgarna samt en uppsättning 15" Isis med fräscha dubbdäck på. ;)
#908290
grillchips skrev:Well... Svårt att övertala frugan att ta hand om vår pojk med ögoninflammation för att jag ska åka till andra sidan landet pga en uppsättning fälgar. Och sedan har jag fullt upp i plugget.
Samt att jag tror inte att det hade varit helt lönsamt att åka dit och hämta dom kontra att köpa en uppsättning här uppe. :D

Men förstås, om någon känner sig manad så kan de få hämta upp fälgarna, köra dom till mig, få betalt för fälgarna samt en uppsättning 15" Isis med fräscha dubbdäck på. ;)
Hon förlåter nog dig om du fyller & tömmer diskmaskinen några dagar framöver! :wink:

Bild
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 1852

Jag uppskattar svaren. Försöker planera […]

Nytt rekord i väntetid (i alla fall p&ar[…]

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]