Moderator: Moderatorer

#908707
Grill med R-designmärket också? :lol: 19" svarta R-fälgar skulle kanske sitta fint på den också, så dom får lite bättre väghållning. :wink:
#908920
Jag har satt i nya xenonlampor på min V70 idag. Blev väldigt bra. :-)-)

Har dessutom bokat in service + oljebyte i automaten. Fick ett, i mitt tycke, väldigt bra på pris på oljebytet så jag kunde inte låta bli. Bilen har ju dessutom gått 27000 mil nu. Ska bli spännande att se om man upplever nån skillnad efteråt.

// F
#908924
Lämnat in bilen för lagning efter påkörningen bakifrån. Håller nu tummarna för att de vet vad de gör. :wink:
#909052
Känner att det inte är lönt att bara handtvätta bilen längre :( Så körde in den på Volvo i stan & gav bilen en omgång av det finaste programmet. Blir ren & fin. Riktigt nöjd :-)-)
#910179
Inte jag... men den satans busschaffören som inte kunde hålla sitt åbäke på rätt sida vägen gjorde detta för min Volvo (S)


Möteskollision i 80Km/h med en massa repor & märke både på dörr & ruta. Nu när allt lugnat ner sig lite så är jag glad att jag sitter här då det var äckligt nära. Dock så fortsatte aset & jag hade möte efter möte & kunde inte vända direkt & insåg att det inte var lönt att försöka jaga efter i mörkret då han hade hunnit en bit & det säkert hade hänt värre olyckor i morgontrafiken om jag hade kört som en idiot för att komma ifatt.

Har kontaktat bussbolaget, ska bli intressant vad dom har att säga, polisanmält & varit på Volvo, blir skadebesiktning nästa tisdag, hoppas att det inte dröjer allt för länge sen innan pärlan är hel igen :(

Är i alla fall glad att man inte slog sig.
Bilagor
IMG_8975.JPG
IMG_8975.JPG (1.53 MiB) Visad 5194 gånger
#910195
Fy va trist börne. Som du säger, så får man väl vara glad för att det gick såpass bra ändå. Busschauffören upptäckte ingenting med andra ord?
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 1850

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]