Moderator: Moderatorer

#1000317
Jag klappar ofta Betty Blue på instrumentbrädan efter långkörningar och berömmer henne, sambon tycker väl mest att jag är dum i huvudet men vadå, jag gillar min bil och jag hoppas liksom att det är ömsesidigt. :lol:
#1000357
Micce1980 skrev:
Jonnybcool skrev:Blev en tvätt i brist på annat.

Bild
Trevlig lack!

Inte för att jag gillar det men hur har du löst loggan på stänkskärmen??? :)
Det är en dekal som jag beställt från ett tryckeri.
#1000388
Fiffigt gjort, uppskattar spännande lösningar :)
#1000390
Micce1980 skrev:Fiffigt gjort, uppskattar spännande lösningar :)
Ja jag gillar att sticka ut lite från mängden, måste ju göra nånting när man har Sveriges "vanligaste" bil :p
#1000406
grillchips skrev:Jag klappar ofta Betty Blue på instrumentbrädan efter långkörningar och berömmer henne, sambon tycker väl mest att jag är dum i huvudet men vadå, jag gillar min bil och jag hoppas liksom att det är ömsesidigt. :lol:
Bandet till ens bil är heligt och fint ;) Har hänt att man pratat med sin bil också haha!
#1000420
Matchmiss: Precis! Sambon borde ju bara vara nöjd egentligen, hon är delägare på bilen och bör väl vara nöjd över att jag tar hand om blåa faran. ;)

mattish: Visst är det så. En av xxx gånger har de faktiskt ringt mig, då var det UPS som körde ut. Borde vara provisionsbaserat, jävlar va paket skulle bli levererade. Jag har varit med om att budet inte ens varit förbi men ändå uppdaterat statusen till "inte hemma/ej nåbar", Posten fick sig en rejäl utskällning varpå de ringde upp chefen på terminalen som i sin tur ringde upp chauffören som snällt fick komma förbi och ge mig paketet. :lol:
#1000576
Oljeservice på Volvo. Fick anmärkning på att växellådan eventuellt läcker olja, och att det finns slitagetecken på hjälpremmens baksida. Men ja, vad gör det. Är väl lika bra att pengarna flyger som man själv känner sig i livet för stunden, åt helvette. :x
  • 1
  • 405
  • 406
  • 407
  • 408
  • 409
  • 1852

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]

Volvo V50 "Mr White"

Tjusigt med mätartavlorna! 8-) Tackar s&[…]