Moderator: Moderatorer

#985524
Bokat tid för hjulinställning, tröttnat på resonansljudet som uppstått, och det kan tydligen bli "hajtänder" av felaktig inställning, och det ser ut att vara skumma mönster på just den sidan som låter. Håller tummarna för att det är felet (även om jag kanske åker på att köpa nya däck redan, men snålar man så straffar det sig :p)
Användarvisningsbild
av batmac
#985530
Fått ny bakruta innan helgen och idag skaffade jag SKUBB-lådorna att ha i bagaget. Såg det i en tråd för ett bra tag sen, men det har inte blivit av. Förrän nu.

Bild
#985546
Suck och stön. Kondensorn läcker. Mekanikern kom in efter provtryck osv och berättade det hela och avslutade med, "ja du vet, V50..."

6.000 är jag inte speciellt sugen på att lägga på detta...
#985717
grillchips skrev:Suck och stön. Kondensorn läcker. Mekanikern kom in efter provtryck osv och berättade det hela och avslutade med, "ja du vet, V50..."

6.000 är jag inte speciellt sugen på att lägga på detta...
Neeeeej! Vet precis hur det känns.
#985763
Idag tankade jag bilen, så billigt per liter har jag aldrig tankat tidigare. Var verkligen billigt! Bild
#985770
Det var en kampanj med 2 kr rabatt per liter hos preem mellan kl7-8 idag då dom inviger evolution95 bensin med 5 procent etanol + tall olja. :)
#985821
Målade bromsoken svarta I lördags, blev lite snyggare än orginal iaf.. Sen har jag fått sms om att mitt feltankningsskydd ligger och väntar på uthämtning.. Så ska väl hämta ut den och montera dit den på diseldoris efter jobbet :)
#985857
Bytte blinkersspaken. Read och reset fungerade inte och har inte gjort sen jag köpte bilen. Även det något jag tänkt åtgärda länge och idag blev det av.

Försökte mig även på biltemas solfilm som länkades tidigare här i tråden men insåg snabbt att nä, jag är för dålig. Punkt. :(
  • 1
  • 377
  • 378
  • 379
  • 380
  • 381
  • 1851
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]