Moderator: Moderatorer

#1239862
fjohan82 skrev:Beställt nya sommardäck. Bilen levererades med Continental som är helt slut efter en säsong.
Efter mycket funderande på om det skulle bli Pirelli, Michelin eller Goodyear föll valet på Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, får se om de håller bättre.
De ska visst vara lite tystare än Continental, alltid något om det stämmer... :roll:
Kör med sånna Goodyear på min Saab och mkt är mkt nöjd med de :)
#1239877
AndreasThn skrev:
fjohan82 skrev:Beställt nya sommardäck. Bilen levererades med Continental som är helt slut efter en säsong.
Efter mycket funderande på om det skulle bli Pirelli, Michelin eller Goodyear föll valet på Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, får se om de håller bättre.
De ska visst vara lite tystare än Continental, alltid något om det stämmer... :roll:
Kör med sånna Goodyear på min Saab och mkt är mkt nöjd med de :)
Det låter bra :-)-)
#1239882
Hämtat hem denna skönhet!
Bild

Lägligt nog började det snöa när vi skrev på papprena och gick igenom bilen, men plusgradigt ute och lugn trafik samt att jag testade på en sträcka precis utanför bilhandlaren, massor av grepp!
Bild

Mindre skoj när jag gick ner till V50n för att hämta min vän och åka till bilhandlaren. Lade märke till en liten liten reflexflisa framför fronten. Anade direkt oråd.
Bild

Jorå, någon har smekt bilen. Ikväll blir det inspektionsrunda i garaget och se vilket rövhål det är som inte kan köra bil.
#1239893
grillchips skrev:Mindre skoj när jag gick ner till V50n för att hämta min vän och åka till bilhandlaren. Lade märke till en liten liten reflexflisa framför fronten. Anade direkt oråd.
Spoiler »
Jorå, någon har smekt bilen. Ikväll blir det inspektionsrunda i garaget och se vilket rövhål det är som inte kan köra bil.
Jävligt surt sånt!
Tur i oturen att det inte var nya bilen de hade kört på..
#1239894
fjohan82 skrev: Jävligt surt sånt!
Tur i oturen att det inte var nya bilen de hade kört på..
Väldigt! Som om fronten inte behövde lackas om redan innan... Men nu kanske man kan få tummen ur att få det gjort. Avvaktar dock tills vi flyttat isåfall. Det som gör mig mest nervös nu är att V90n står på dennes plats och den är ju avsevärt längre och det är inte till dess fördel på så sätt. Funderar på att prata med personen som har plats "bakom" mig och fråga ifall hon kan köra fram sin pegga lite längre så att jag kan hoppa in mer i luckan med nosen.
#1239895
grillchips skrev:Hämtat hem denna skönhet!
Bild

Lägligt nog började det snöa när vi skrev på papprena och gick igenom bilen, men plusgradigt ute och lugn trafik samt att jag testade på en sträcka precis utanför bilhandlaren, massor av grepp!
Bild

Mindre skoj när jag gick ner till V50n för att hämta min vän och åka till bilhandlaren. Lade märke till en liten liten reflexflisa framför fronten. Anade direkt oråd.
Bild

Jorå, någon har smekt bilen. Ikväll blir det inspektionsrunda i garaget och se vilket rövhål det är som inte kan köra bil.
Jag har inte riktigt blivit såld på V90 men din är riktigt nice! Det är tydligen R-design man ska ha :)

Tröttsamt med folk som inte kan köra bil, eller åtminstone lämnar en lapp. Jag har en lång repa från ena bakskärmen fram till förardörren från Ica Maxis parkering :(

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
#1239899
Grillchips, nu får du ändra din text igen! Väntar på..... eller har du beställt en till? :wink:
Edit, glömde skriva grattis till din nya fina bil!
Användarvisningsbild
av sbf
#1239920
Köpt ett gasfilter till min Bi-Fuel. 824:- för ett filter på 8 gram. :shock: :lol:
IMG_20180319_144317.jpg
IMG_20180319_144317.jpg (145.34 KiB) Visad 1483 gånger
#1239925
grillchips: Ja det var ju ett sätt att få upp pulsen på när man kommer hem med en ny pärla. Rekommenderar en sådan här :wink:
Unknown.jpeg
Unknown.jpeg (4.47 KiB) Visad 2878 gånger
Hittar du smurfen kommer denna säkert att skärpa sig, det har iaf mina grannar gjort efter att de drämt upp dörren och detta påpekats :-)-)

Jaja men nu ska du ju ha lite skoj också, hoppas du får det kul i garaget med ny bil och nya prylar :mrgreen:
  • 1
  • 897
  • 898
  • 899
  • 900
  • 901
  • 1845

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]