Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av P210
#891773
Inhandlat en original dubbelströmbrytare till mitt lediga fack bakom växelspaken i V50:ns tunnelkonsol.
Ena knappen var bara ett täcklock där jag nu fällt in ett dubbel-USB uttag som ska anslutas till en 12v till 5v omvandlare på 3A för att bli en fast USB laddare för telefoner och prylar.
Bild
#891797
P210: Trevligt när man kan använda de tomma utrymmena till något! :)

Jag snickrade ihop moodlighten i mugghållarna igår och idag provade jag dom i bilen, toknöjd är bara förnamnet. Det var precis såhär jag ville ha det från första början.
Tanken var också att min 2x12V skulle sitta under facket som är bakom vattenfallet, monterat och klart men när jag skulle sätta den på plats i bilen så insåg jag att det var fullt av kablar, stänger etc i vägen så that's a no go. Men jag har en reservplan som kommer bli minst lika vettig. Hoppas på att komma loss imorrnkväll eller söndagkväll för slutmontering.

Nästa vecka åker avgaset på, jag har ledsnat och det får kosta sina sura pengar. Vill trots allt ha det på innan Volvo-träffen på lördag nästa helg.
#891893
Bytt hjullager med "skittemas" verktygsats för kompakthjullager. Rekommenderas inte. Slutade med att släggan åkte fram och hela fjäderbenet plockades av..
Men det sitter, och missljudet är borta. Imorgon ska det bytas på höger sida! :-)
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 1845

Har läst igenom flera trådar om att byt[…]

Problemet är ju att sådana här app[…]

Weber 32dir på en b20

Okej, har en enkel su hs6a nu. Den fungerar fint, […]

Söker köpråd - XC90 V8

Hej, Jag satt precis och tog en våröl […]