Moderator: Moderatorer

#1150351
Jonkas skrev:Precis, jag har inte sett många i denna färgen! I kombination med ljusbeige inredning blir det en jävligt classy stil på bilen.
Jag får väl hålla med grillchips, välkommen. V 50 är en väldigt trevlig bil. Jag har nog en ännu ovanligare färg och inredning.
#1150686
Idag blev det mattvätt, klädseltvätt och en grundlig utvändig tvätt. Körde även med "underreds-tvätt-vagnen" som finns att låna i den lokala GDS-hallen. Bara att koppla på högtrycken och rulla under bilen :-)-)
Efter att jag kört med den skulle helt plötsligt alla andra också använda den... :roll:
Användarvisningsbild
av Jefe
#1150939
Årets första tvätt ute.
Inte illa för en som bor norr om dalälven.
Men lite kallt var det iaf :-)
#1151158
Beställt Ultima idag, en för invändigt och en för utvändigt bruk. Får se hur det fungerar och vad resultatet blir...
#1151165
fjohan82 skrev:Beställt Ultima idag, en för invändigt och en för utvändigt bruk. Får se hur det fungerar och vad resultatet blir...
Paint guard plus för utvändigt? Svårt att se att du skulle bli besviken.
#1151173
SBergdahl skrev:
fjohan82 skrev:Beställt Ultima idag, en för invändigt och en för utvändigt bruk. Får se hur det fungerar och vad resultatet blir...
Paint guard plus för utvändigt? Svårt att se att du skulle bli besviken.
Precis. Okej det låter lovande!
#1151215
SBergdahl skrev:
fjohan82 skrev:Beställt Ultima idag, en för invändigt och en för utvändigt bruk. Får se hur det fungerar och vad resultatet blir...
Paint guard plus för utvändigt? Svårt att se att du skulle bli besviken.
Det är kanon, bilen, cykeln & mina vapen får sig en omgång då & då med gott resultat :-)-)

Lite kul då många tävlingskyttar man snackat med undrar över att vaxa vapnet, brukar ju va vapenolja & annat klägg, det fungerar kanon att lackförsegla, ska det skydda en bil som alltid står ute så skyddar det även systemet på ett vapen.

Är sjukt smidigt att lägga sen bara vänta tills det är torrt utan att behöva gno... oavsett vad man behandlar.
  • 1
  • 697
  • 698
  • 699
  • 700
  • 701
  • 1850

Kina

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]