Moderator: Moderatorer

#1112150
Skadebesiktning hos Bilia efter att spoilern fått markkänning eftersom en parkering var lite lägre än vägen.
Resultat: Ny front för 5000:- (självrisk). Dyra kantareller......
#1112261
Hämtat bilen som har fått en nyfixad framskärm, utan rost...
Lämnade tillbaka lånebilen också såklart, förstår inte hur samma motor kan upplevas så olika i S80 och V50. Kanske är det miltalen det hänger på, kändes betydligt kraftfullare i den tunga S80n...
#1112268
Vänsterprasslat, med världens segaste tysk (Passat TSI nånting) :p Hände inte ett smack i 3:an/4:an när man försökte köra om bilar, snacka om att behöva planera omkörningarna :p

Höll på att smälla med nämnda bil när någon krockade straxt innan oss i Jönköping >_<

Så en händelserik dag, och en dag jag saknat min Volvo :p
#1112552
Idag har hon fått ett par Xenonlampor i helljuset 5000K med 55w speedstarters (bor ute i skogen så man vill ha mycket ljus) samt plockade ur kupefiltret och fyfan säger jag, hade dock inget nytt så blåste rent det med tryckluft tills nytt kommer hem, samt sen fick hon sig en behövlig dusch :)
#1112604
Bytte laddningsregulator på 740:in. Anade att hon visste vad som väntade då hon vägrade starta i Fredags. Separationsångest? Nåja, hon tjänade mig väl i 8½ år. Nu är hon nog i bättre händer. Kändes nästan som att jag gick bakom ryggen på henne när jag kom i S60:in :oops:
  • 1
  • 631
  • 632
  • 633
  • 634
  • 635
  • 1849
Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?