Moderator: Moderatorer

#1044143
De är ruggigt feta och ser som sagt fina ut ännu. Jag har ju redan flera sommarjänkare så detta blir ett fint komplement.

Det är en 07:a 3.0 diesel som gått 12700 mil. Fick bra pris på den. Har åkt 120 mil sen i lördags o kikat på 5 st totalt. Denna var finast och även billigast.

Att det dessutom var taklucka på den vart en fin bonus, för det stod inte i annonsen. Så jag är nöjd. Ska montera motorvärmare o drag snarast. Återkommer med uppdateringar :-)
#1044156
Ja, vafan. Alla kan inte åka v70 :-)
#1044171
Sierra94 skrev:Ja, vafan. Alla kan inte åka v70 :-)
Jäklar vad stylingfirmor det skulle finnas då :)
#1044295
En arbetskamrat hade en 300C 5,7 HEMI sedan -07. Han hade den på service och servicekillen ringer och meddelar att dom har beställt hem för få tändstift. 8st var tilltaget men det satt 16st. Byt alla sa ägaren och tänkte nu blir det dyrt.
Hämtade senare bilen och var beredd på en chock. 500kr extra för de 8st tändstiften :shock:
#1044298
Igår var det faktiskt. Fick Polestar installerat. 233hk och 500Nm. Största skillnaden är när man gasar på lite för hårt. Det vill gärna spinna. Riktigt så het var inte bilen innan. Även i mellanregistret drar det bättre.
Laddade om CEM i hopp om att DRL automatiken ska fungera som original. Den funkar som den är programmerad men inte som det var tänkt. 0 ska vara släckt belysning mm.
Justerade upp högra halvljuset till samma nivå som det vänstra, blev bra.
Kollade på varför det kom in vatten vid förarsidorutan. Förmodligen gick rutan inte upp helt. Fick bort lite vindbrus så nu är nog rutan i topp.
#1044434
Varit snäll mot henne och bokat tid för service / byte av bussningar i bakvagnen.

Med lite tur så kanske man kan boka in en besiktning samma dag när jag fått servicetiden bekräftad.
  • 1
  • 503
  • 504
  • 505
  • 506
  • 507
  • 1845

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom