Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ketto
#483847
Märkligt iaf att förra ägaren har tagit bort kardan när de verkar funka utmärkt!

Ja väntar på mitt stödlager, sen ska min kardan på!
Användarvisningsbild
av ketto
#485786
Nu sitter kardan på igen! Helt underbart! Nu går bilen mycke stadigare! Inte en enda vibration känner ja heller, då sitter allt rätt iaf!

Mycke nöjd är ja nu! :lol:
Användarvisningsbild
av ketto
#486143
Henke3 skrev:Ketto: tyckte det var en dålig sökfunktion på deras hemsida, har du artnr och pris?
ja, den är inte den bästa men scrollar du ner lite längre ner på sidan så finns de ett ställe höger sida man kan trycka på!
De står: See all recommended volvo parts!

Annars är priset 165 dollar~1133 kr, sen tillkom de frakt på de tydligen, 105 kr! Är väl inom USA de är fraktfritt!

Artnummer står de ingenting om!

Ska du ha en till din AWD ska du kolla på chassinummer 465398, de va den ja beställde!
av PTV
#486313
När man i regel sammankopplar dessa Volvo bilar med någon form av kvalitet så blir man lite frågandes när det i de flesta fall med denna form av fyrhjulsdrift visar sig i ett stort antal frågor att den sällan verkligen fungerar och där man samtidigt monterat bort vissa komponenter.Verkar ju vara rena skiten med denna form av fyrhjulsdrift som sagt var såvida det inte beror på dålig service. :shock:
av pojken
#486482
Jag ser i denna tråd att "om det är fel brukar det smälla någonstans". Det gör det på min XC70 -99 just när jag backar och svänger kraftigt. Kan man säga var felet då ligger eller kan det vara antingen vinkelväxel, hylsa eller viskokoppling?
Leasing bildäck

Om det gått till så är det ren st[…]

Jag uppskattar svaren. Försöker planera […]

Nytt rekord i väntetid (i alla fall p&ar[…]

Volvo v70 med märkligt elfel.

Hej! Pillade lite med flottören till tanken […]