Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#201774
*pettson* skrev:
Naddet skrev:
Funk skrev:*pettson* :lol: precis min åsikt..

Denna tråden är ytterligare ett exempel på att man aldrig kan gömma sig helt på nätet, och att skit flyter...

/Thomas
Värst vad tyst det blev om att kommentera relevanta saker som denna tråden tillhör.

Sur ? =)
Skulle jag tillföra nåt relevant så skulle jag ju hjälpa till med felsökningen.Det har jag ingen lust med har jag ju klargjort.
Nu vet jag inte om nån går på att en bil som ryker riktigt blått så katastrofalt att bilen måste lämnas tillbaka. Den tog ju litervis.. plötsligt slutar med detta eftersom du rengjort tändstiften och fördelarlocket..
Men jag har varit med lite för mycket för att gå på den lilla.. mera relevant än så blir det inte.. Du förolämpar folks intellekt genom att ens påstå en sån sak..

Du slipper hjälpa till, och det finns inget att hjälpa till med har jag ju sagt 43 ggr redan. Om du inte vill tro att bilen går som den ska enbart genom att ha gjort det vi gjorde så behöver du inte.

En sak ska du veta, jag skiter blankt i att du tyckes vara någon volvoguru som kan allt. Vill du inte lita på vad jag säger så skit i det då, men ge fan i att säg att det är fel eftersom du inte har någon jävla aning om hur det är med min bil. Bilarna du har i din verkstad, eller vars du nu håller till (jag förusätter att du är någon slags mekaniker) är en sak du kan yttra dig om, men sluta säg vad felet med min bil är då jag sagt att den går som den ska i.om att vi rengjorde stiften samt i fördelarn och tog bort olja som låg vid luftspjället. Äh, varför är jag ens kvar på detta forum, huvudsaken bilen går som den ska, sen får du och alla andra experter här inne tro vad fan ni vill.
#201775
ChillaX_ skrev:
CP2 skrev:Tråden som vägrar dö.......apropå det; vet ni vad det är för en skillnad på en mördarsnigel och en BMW?
Snigeln har slemmet på utsidan... :mrgreen:


Denna tråden ger mig ett gott skratt varje dag efter jobbet - Naddet du är SÅÅÅÅ bortgjord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Det är ju bra att jag får någon att skratta ;)

Tyvärr så kör jag volvo, men som sagt då ekonomin tillåter så blir det stallbyte och till tyskt & BMW.
av *pettson*
#201779
Naddet du får bo i din lilla bubbla det är lugnt, jag går inte på det iallafall. I övrigt har jag i många år skruvat som licensierad mekaniker. Först på jobbet sen på fritiden på projekt eller nåt större raceobjekt/ tävlingsbil. Idag har jag sadlat om och lär ungdomar som du skillnaden mellan påhittade saker och riktig teori/ praktik.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Hej Hasse och tack för ditt svar. Läsar[…]

Jag tänker att eftersom vvt-enheterna är[…]

Kolla också med vilken motor du kan ha de sm[…]

Jag använder numera vanlig "brännar[…]