Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pierre71
#1312763
Hej

Jag undra vilka av dessa däck man ska välja. Är det någon som har kört på dessa däck? För och nackdelar.
Landsail LS-588 UHP 225/35-19
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/35-19


Med vänlig hälsning

Pierre
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1312766
Goodyear alla dagar i veckan.
Hade dessa förra året på min bil och var riktigt nöjd med dom! Förhållandevis tysta och stabila, man visste var man hade bilen. Även i riktigt regnväder var de följsamma och gjorde som man ville.
av UnleashFusion
#1312767
Håller med ovan, Har också goodyear f1.

Landsail skulle jag kunna köpa OM jag nu drifta väldigt mycket pga. priset eller om man en sån person som hellre köper budget däck för att komma undan med minst 50% av vad en märkesdäck kostar, dock riskerar man ute i trafiken. Du får vad du betalar för som man brukar säga.
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1312785
pierre71 skrev:Hej

Jag undra vilka av dessa däck man ska välja. Är det någon som har kört på dessa däck? För och nackdelar.
Landsail LS-588 UHP 225/35-19
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/35-19


Med vänlig hälsning

Pierre
Hittar du däck i denna dimension med rätt lastindex?

.
av kebabpizza
#1312793
Läser man lite recensioner så är väl Landsail det minst dåliga av alla Kina-däck, men fortfarande bara högst mediokert i de flesta avseenden jämfört med premiumdäcken.
När det gäller högprestandadäck skulle jag absolut inte chansa på något lågpris.
Men å andra sidan ska dom bara sitta där för utseendets skull på en bil som bara är tänkt för lite sporadisk glidarkörning under sommaren så javisst varför inte?

@lennarte , @Perra83 , Att det gör s&ari[…]

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]