Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av taxi
#1172735
Hittade inget, men återkommer ändå: Allt sitter som berget, likt förbannat har jag kluck/klick från båda framhjul vid låg hastighet. Provade att rycka däcken uppåt med bilen upphissad men ingenting då heller. Får nog höja volymen på stereon istället.
av volvov702002
#1172747
nåt jag reagerade på när jag såg dom ärdiga fjäderbenen, men även vart inne på nätet på olika sprängskisser att det inte finns nånslags gummiinlägg under fjädern på fjäderbenet, är det så ? måste väl klonka som fan om det vore så ?
av volvov702002
#1173146
taxi skrev:Hittade inget, men återkommer ändå: Allt sitter som berget, likt förbannat har jag kluck/klick från båda framhjul vid låg hastighet. Provade att rycka däcken uppåt med bilen upphissad men ingenting då heller. Får nog höja volymen på stereon istället.

kommer inget från bakvagnen ? dom där paralellstagfästen brukar rosta bort, för mej har en del runt bussningen fallit bort , så måste byta. vet dock ej om det klonkar för klonkar i hela bilen pga fjäderbenen
Passar dessa fälgar

Ja bör passa, yttre fälgkanten hamnar do[…]

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]